Stop dine negative tanker
Stop dine negative tanker

Savner du at kunne stole på, at du gør det godt, præcis som du gør det?

Så får du her psykologens quickguide i 3 enkle trin til at bygge en stærk tro på dig selv,

så du kan komme ud over stepperne med at skabe dig et liv, du er glad for.

Kender du til at have en (over)aktiv indre kritiker, der aldrig stopper med at fortælle dig:

  • At du har gjort noget forkert
  • At du ikke har gjort det godt nok
  • At du ikke har nået nok (i dag eller i går)
  • At du ikke har opnået nok (i livet eller for din alder)
  • At du ikke kan finde ud af noget
  • At du aldrig gør "det rigtige"
  • At det er din skyld, når noget går galt i dit liv
  • Og at du i øvrigt ikke er klog nok, sød nok, dygtig nok, spændende nok, pæn nok, god nok....?

Og når du har hængt ud med din indre kritiker, oplever du:

✖️ At du bliver i dårligt humør eller ked af det

✖️ At du ikke ved, hvad du skal gøre - du kan føle dig handlingslammet og fastlåst

✖️ At du kan blive opgivende og ligeglad (fordi: "Hvad er pointen med det hele? Du er jo ikke god nok alligevel.")

✖️ Måske trækker du dig fra alt og alle (undtagen Netflix og et par plader chokolade)?

Når dét sker, begynder du:

At bebrejde dig selv endnu mere...

...fordi du bliver endnu mere utilfreds med dig selv.

Og så kan dit hoved blive et regulært festfyrværkeri af:

"Hvorfor har jeg ikke...?

"Hvorfor gør jeg ikke..?

"Hvorfor gjorde jeg ikke..?

"Hvorfor kan jeg ikke..?

"Hvorfor er jeg ikke..?

Og du bliver endnu mere trist, handlingslammet og fastlåst... 

Alt imens din indre kritiker vokser i styrke...

Din indre kritiker har måske fået dig til at tro...

→ At du bliver bedre af at fokusere på dine fejl

→ At du udvikler dig ved at være kritisk over for dig selv

→ At du er nødt til at være selvkritisk for at blive et bedre menneske

 

Men det passer ikke!

 

Fordi:

 

Selvkritik er den sikreste vej til...

→ Stagnation og stilstand, fordi du ikke tør gå efter det, du gerne vil

→ En svækket mavefornemmelse, som gør, at du ikke kan finde ud af, hvad der er rigtigt for dig

→ Selvlede, selvhad og lavt selvværd

 

 

Men det behøver ikke at være sådan!

 

psykolog rikke papsøe logo  Også du kan lære at stå på din egen side.

psykolog rikke papsøe logo  Også du kan lære at have din egen ryg.

psykolog rikke papsøe logo  Også du kan lære at bakke dig selv op.

psykolog rikke papsøe logo

Også du kan lære at stole på dig selv.

psykolog rikke papsøe logo

  Også du kan lære at bygge dig selv op (i stedet for at rive dig selv ned med selvkritik).

 

Det starter med, at du bliver din egen WINGWOMAN.

En WINGWOMAN er...

Den pilot, der flyver lige ved siden af og lidt bagved

vingen på det førende fly i en flyformation - for at

yde beskyttende støtte.

Det er med andre ord en person, der

hjælper, beskytter, støtter

og altid har den andens ryg.

Når du har bevæget dig gennem WINGWOMAN-quickguiden, vil du opleve...

 

✔️ Mindre selvkritik og mere sund selvsnak

Med WINGWOMAN-quickguiden ændrer du din indre dialog fra selvkritik til sund selvsnak.

Du lærer at tale omsorgsfuldt, støttende og opbakkende til dig selv, i stedet for at slå dig selv i hovedet.

 

✔️ En større tro på og tillid til dig selv

Med quickguiden lærer du at bygge dig selv op, i stedet for at rive dig selv ned med dine egne tanker.

Det tillader dig at opbygge en større tro på dig selv og en større tillid til, at du gør det godt, præcis som du gør det.

 

✔️ At føle dig mindre forkert

Fordi du ikke hele tiden gokker dig selv i nødden med alt det, du gør forkert, vil du føle dig mindre forkert og mere som et helt igennem fint og rart menneske.

Du føler dig ikke hele tiden ude på kanten og anderledes end de andre, men sammen med og lig alle de andre.

 

✔️ At nå det, du vil

Når du ikke spilder tid på selvkritik og på al den fastlåsthed, der følger med den, sparer du (formentligt mange) timer om ugen.

Dem kan du i stedet bruge på at nå det, du vil - hvilket også giver anledning til indre skulderklap og større selvtillid.

 

✔️ At gå efter det, du vil

Selvkritik har det med at stille sig i vejen for, at du får et liv, du er glad for. Din indre kritiker er virkeligt god til at stille sig i vejen for din karriere, dit parforhold, dine venskaber, med meget mere.

Når din indre kritiker bliver sparket til hjørnet gennem WINGWOMAN-guiden, får du lejlighed til rent faktisk at (mærke og) gå efter det, der føles rigtigt for dig.

Du kan være i gang med at bygge dig selv op på under 2 minutter.

Hele quickguiden ligger klar til dig.

Og du kan få fingrene i den for blot 295 kroner.

 

Sådan lærer du at blive din egen wingwoman i 3 enkle trin:

 

psykolog rikke papsøe logo  Trin 1: Kald din indre kritikers bluff

I quickguidens første trin lærer du 3 afgørende facts om selvkritik. Det er 3 facts, der er afgørende for, at du overhovedet at kunne stoppe din indre kritiker. Din indre kritiker er nemlig vældig kreativ for at beholde sin plads i dit liv, og derfor skal du indledningsvis lære at kalde dens bluff. Dermed sætter du dig selv op til at vinde kampen om styringen af dit liv.

 

psykolog rikke papsøe logo  Trin 2: Detektiv-metoden, der hjælper dig med at spotte din indre kritiker i aktion - og stoppe hende

Måske opdager du heller ikke - som mange andre - at din indre kritiker begynder at tale dig i øret. Det skyldes formentligt, at selvkritik har været en del af din måde at være sammen med dig selv på længe og derfor er blevet en fast del af din indre dialog. Du lærer derfor som det første at identificere, hvornår du begynder at kritisere dig selv, så du ved, hvornår det egentligt er, at du skal begynde at gøre noget andet.

 

psykolog rikke papsøe logo  Trin 3: Wingwoman-tricket, der bygger dig den stærkeste tro på og tillid til dig selv

Her kommer det afgørende trick, du skal have i lommen, for at få din indre kritiker til at miste sin magt over dig.

Det er med din brug af Wingwoman-tricket, at du bygger en stærk tro på dig selv og en tillid til, at du gør det godt, akkurat sådan som du gør det lige nu.

Med Wingwoman-tricket bevæger du dig over på din egen side, så du kan stå mere sikkert i dig selv.

Du kommer til at føle, at du kan stole på dig selv - at du ved, hvad der er bedst for dig, og at du kan gå efter det.

På den måde smider du din indre kritiker ud af førersædet i dit livs bil - og hopper selv tilbage i sædet og trykker på speederen.

Så nemt er det at komme i gang ✔️

 

→ Når du tilmelder dig, får du øjeblikkelig adgang til Bliv din egen Wingwoman. Du får de 3 trin på både video og lyd, så du selv kan vælge, hvordan du vil lære at bygge dig selv op.

 

→ Hele quickguiden ligger klar til dig på en dansk online platform, der hedder EasyMe. Ved tilmelding får du en éngangskode til at logge ind med, og så er du i gang. Nemmere bliver det ikke at blive din egen Wingwoman! 🤩

 

→ Du har evigt adgang til alt materialet i quickguiden. Du kan altså lytte og se igen og igen.

 

→ Du kan tage Bliv din egen Wingwoman med på fartenAlt materialet kan lyttes og ses fra både din mobil, din tablet og din computer. Du kan derfor altid have tricksene til at tro på dig selv med i lommen.

Hvem har egentligt lavet "Bliv din egen Wingwoman"?

Det har jeg!

Jeg hedder Rikke Papsøe, og jeg har arbejdet som psykolog siden 2008.

I al den tid har jeg allermest hjulpet mennesker med selvværdet.

Fordi selvværdet spiller en rolle i... alt!

Dit selvværd er med dig, hvor end du går og står. Det styrer din opmærksomhed og din forståelse af verden.

Ikke mindst styrer det din fremtid. For et lavt selvværd inviterer allermest til ikke at handle.

Ikke at gå efter det nye job, du godt kunne tænke dig. Ikke at ringe til den fyr, du mødte i baren. Ikke at sige nej til den arbejdsopgave, du faktisk ikke har tid til at lave. Ikke at gå efter det liv, du egentligt vil have.

Jeg har mødt mange mennesker, der har spildt mange år af deres liv på et lavt selvværd.

Det ønsker jeg ikke for dig ❤️

Og fordi selvkritik er den største motor i at holde dit selvværd lavt, har jeg lavet denne quickguide til dig.

Så kan du hurtigt og enkelt starte din rejse væk fra selvkritik til hen til selvtillid og selvværd ❤️

Hvem har egentligt lavet "Bliv din egen WINGWOMAN"?

profil - Rikke Papsøe. Psykolog København

Det har jeg!

Jeg hedder Rikke Papsøe, og jeg har arbejdet som psykolog siden 2008.

I al den tid har jeg allermest hjulpet mennesker med selvværdet.

Fordi selvværdet spiller en rolle i... alt!

Dit selvværd er med dig, hvor end du går og står. Det styrer din opmærksomhed og din forståelse af verden.

Ikke mindst styrer det din fremtid. For et lavt selvværd inviterer allermest til ikke at handle.

Ikke at gå efter det nye job, du godt kunne tænke dig. Ikke at ringe til den fyr, du mødte i baren. Ikke at sige nej til den arbejdsopgave, du faktisk ikke har tid til at lave. Ikke at gå efter det liv, du egentligt vil have.

Jeg har mødt mange mennesker, der har spildt mange år af deres liv på et lavt selvværd.

Det ønsker jeg ikke for dig ❤️

Og fordi selvkritik er den største motor i at holde dit selvværd lavt, har jeg lavet denne quickguide til dig.

Så kan du hurtigt og enkelt starte din rejse væk fra selvkritik til hen til selvtillid og selvværd ❤️

Få øjeblikkeligt adgang til at blive din egen Wingwoman

- inklusive alle bonusser for blot 295 kroner

(Det er mindre end dit månedlige Netflix-abonnement og dertilhørende guf

- og så er du i gang med at bygge den stærkeste tiltro til dig selv)